En aquesta línia, ciutadania i professionals hem co-creat en grups focals, com ara el de l’Hospital de Dia Oncològic, i també en el disseny de la nova senyalística de la zona de Gabinets d’Exploració i Consultes Externes. Hem unit esforços per la gestió de les incapacitats temporals hospitalàries, facilitant un acte burocràtic al pacient en un moment estressant on la cura personal està per sobre de qualsevol altra gestió.
Hem incorporat a la nostra organització una nova figura; l’Orientador d’Urgències, donant resposta al moment de vulnerabilitat amb el que el ciutadà arriba al servei d’urgències i necessita aquest acompanyament per sostenir un moment d’alta necessitat informativa.
Per acabar vull celebrar la reincorporació del voluntariat. Aquest retorn ha vingut de la mà d’una millora de la situació pandèmica generada per la Covid-19 virant cap a un estadi de major control, que ens ha permès recuperar aquesta figura que és clau, també, per a l’acompanyament dels malalts.
Seguim treballant i impulsant projectes de millora, en col·laboració amb la ciutadania, perquè la nostra missió és donar una atenció sanitària excel·lent però fer-ho, a més, garantint un bon acompanyament, donant tota la informació necessària i, en definitiva, humanitzant el pas dels pacients i usuaris pels nostres centres.