L’objectiu d’aquesta àrea és promoure la cultura de la millora contínua a través de la qualitat i la seguretat dels pacients, per això orientem els objectius cap a l’anàlisi dels resultats, la reducció dels riscos i la disminució de la variabilitat en la pràctica clínica, amb la finalitat que l’atenció que rebin els pacients sigui de qualitat i respongui a les necessitats de la població de la nostra àrea d’influència.
En aquest sentit, el 2022 destaquem l’elaboració i desenvolupament del Pla de Millora de l’Atenció Intermèdia, que ens ha permès adequar els serveis, protocols i procediments actuals; les millores en monitorització per indicadors, implementant millores en la monitorització de la Llista de Verificació Quirúrgica, l’ús segur del medicament i la identificació del pacient; i l’aposta per involucrar els professionals en la Seguretat del Pacient, passant de fomentar 8 a 12 pràctiques segures. A més, aquest 2022 hem treballat per reactivar les comissions i grups de millora, que són espais de participació de gran importància per assolir la millora contínua en la nostra pràctica diària.